COMUNICADO C. B. BREOGÁN S.A.D.

No día de onte, o presidente do CB Breogán asistiu a unha reunión informativa en Madrid sobre os acordos entre FEB, ACB e CSD

En dita reunión os presentes, xunto á Federación, consensuaron os puntos de negociación entre FEB e ACB, sendo os dous máis relevantes os referentes ao número de ascensos na vindeira tempada, e posteriores, e o canon de ascenso a ACB.

A postura do CB Breogán sobre o punto referente ao número de ascensos é firme e innegociable, e favorable á existencia de dous ascensos de categoría e non so un como propoñía a ACB, punto que finalmente se acordou a favor das dúas prazas de ascenso.

En canto ao punto referente ao canon de ascenso, o CB Breogán exerceu o seu voto facilitando o consenso necesario entre clubs e Federación, en canto o que a votación significa para a adopción dunha postura de negociación entre a FEB e ACB. En calquera caso o club fixo constar o seu desacordo e quedou claro que o CB Breogán non renuncia en ningún caso aos seus dereitos sobre o canon depositado en ACB, e que a entidade podería exercer as medidas legais oportunas en caso de verse prexudicado por calquera decisión contraria aos seu dereitos.

COMUNICADO C. B. BREOGÁN S.A.D.

En el día de ayer, el presidente del C. B. Breogán asistió a una reunión informativa en Madrid sobre los acuerdos entre FEB, ACB y CSD.

En dicha reunión los clubs presentes junto con la Federación consensuaron los puntos de negociación entre FEB y ACB, siendo los dos más importantes los referentes al número de ascenso en temporada próxima y posteriores, y el canon de  ascenso a ACB.

La postura del CB Breogán sobre el punto referente al número de ascensos es firme e innegociable y favorable a la existencia de dos ascensos de categoría y no solamente a uno como proponía ACB, punto que finalmente se consensuó a favor de las dos plazas de ascenso.

En cuanto al punto referente al canon de ascenso, el CB Breogán ejerció su voto facilitando el consenso necesario entre clubs y Federación en cuanto lo que la votación significa para la adopción de una postura de negociación entre FEB y ACB. En cualquier caso, el club hizo constar su desacuerdo y quedó claro que el CB Breogán no renuncia en ningún caso a sus derechos sobre el canon depositado en la ACB, y que la entidad podría ejercer  las medidas legales oportunas en caso de verse perjudicado por cualquier decisión contraria a sus derechos.

Youtube

En cumprimento da Lei 34/2002, de Servizos da Sociedade da Información, lembrámoslle que este sitio web utiliza cookies co fin de mellorar os nosos servizos.

Aceptar Máis información