Comunicado do Consello de Administración

Trala decisión da FEB de dar por concluída a LEB Oro 2019/2020

Unha vez recibida a Resolución da Comisión Delegada da Federación Española de Baloncesto que decide a finalización da Tempada 2019/2020 da liga LEB Oro, baseada en medidas sanitarias e no principio de competición en igualdade de condicións, o Leite Río Breogán quere manifestar que respecta dita resolución, aínda que poñendo tamén de relevo a súa tristeza e desencanto ante a decisión tomada, debido a que desde o Club sempre se manifestou, tanto nas reunións con clubs e Federación, como publicamente en medios de comunicación, a intención de decidir o final da competición na pista, coa disputa dunha fase de ascenso a ACB, como se propuxo no seu momento, e resulta das propias Bases de Competición.

O Club conseguira reunir inicialmente un plantel longo e competitivo, reforzado, tras as lesións, con tres novas incorporacións que, se cabe, mellorábano aínda máis, coa finalidade de afrontar a recta final da liga e a correspondente fase de ascenso á ACB, no seu caso. Estaba preparado ademais para a volta á actividade, dispoñendo dun protocolo de seguridade para o regreso ao traballo de xogadores e técnicos de acordo coas medidas dispostas polos organismos competentes, enviándose notificación á Deputación Provincial de Lugo, propietaria do Pazo dous Deportes, as medidas sanitarias que se debían tomar para a volta aos adestramentos, e preparando, de acordo co seu equipo médico, os tests sanitarios e físicos necesarios para a inmediata volta á actividade. Ademais de ter organizadas as viaxes dos catro xogadores que se atopaban fóra do país, solicitouse paralelamente da FEB a súa intermediación ante as autoridades sanitarias para vencer a dificultade engadida que supoñía a normativa recentemente aprobada de que todos os xogadores procedentes do estranxeiro tivesen que someterse a unha corentena de catorce días.

É por todo iso que o club séntese claramente decepcionado, primeiro pola suspensión da liga, cando aínda restaba como mínimo un terzo de competición, e agora pola confirmación do final da mesma, ao non poder disputar na pista as súas opcións de ascenso.

Unha vez que non pode darse o regreso ás canchas polas circunstancias alegadas pola Federación Española de Baloncesto, o Leite Río Breogán, en calquera caso, aproveita a ocasión para desexar o mellor aos dous clubs propostos para o ascenso de categoría.

O Consello de Administración agradece á súa masa social, patrocinadores, institucións, e, en definitiva, a toda a familia breoganista, o seu apoio durante toda a tempada e, especialmente, durante estes difíciles últimos meses que estamos a vivir, e traballa para pechar a presente campaña valorando á súa vez a posibilidade de compensación aos abonados polos partidos non disputados de liga regular.

Somos conscientes do duro traballo que temos por diante, pero co voso incansable apoio estamos convencidos de sacar adiante un novo e ilusionante proxecto deportivo e social para a próxima tempada, onde cada un de nós se sinta orgulloso deste o noso equipo, o Leite Río Breogán.

CONSELLO DE ADMINISTRACIÓN

CB BREOGÁN SAD