O Breogán non poderá xogar o partido previsto para este sábado debido ás baixas

As numerosas baixas impiden aos celestes afrontar o encontro cun mínimo de efectivos para competir

O club agradece a disposición e comprensión de ACB, do rival, GBC, e do resto de equipos e membros da organización para suspender un encontro que supón alterar os plans do Circuíto Movistar de pretemporada.

Ás xa coñecidas baixas dos últimos días súmanse a de Salva Arco, que se retiraba durante o partido ante Kirolbet Baskonia tras un mal xesto que lle provocou unha doenza na parte exterior da súa tibia dereita, e a saída de Gerun no día de hoxe debido ás xanelas FIBA. Ademais, tanto Cvetkovic como Christian Díaz acusan sobrecarga tralo esforzo do partido do venres, agravado pola falta de rotacións, unha situación que desaconsella a súa participacioin nun segundo partido consecutivo.
Sulejmanovic, aínda que se atopa dispoñible hoxe, tamén viaxará este domingo para diputar partidos con Bosnia.

Lucio Redivo e Henk Norel proseguen a recuperación dos seus problemas físicos (xeonllo no caso do holandés e aductores no arxentino) e Ricardo Úriz atópase nun período de repouso para superar unha sobrecarga que arrastra durante os últimos días.

Tampouco se atopa dispoñible Alec Brown que se recupera dunha escordadura de nocello sufrido no amigable de Sarria.

A falta de realizar probas médicas a Salva Arco, e as sucesivas revisións aos xogadores que non viaxaron a Tarragona, a proximidade da liga obriga a centrarse na recuperación das doenzas para que o Cafés Candeas afronte nas mellores condicións a competición oficial.

Desde o CB Breogán quérese facer especial mención á compresión e disposición de ACB, clubs implicados, plataformas televisivas e patrocinadores, para encaixar este cambio de plans ao que nos vimos obrigados.

Nos próximos días publicarase información detallada da evolución dos xogadores lesionados.

O Breogán non poderá xogar o partido previsto para este sábado debido ás baixas

Las numerosas bajas impiden a los celestes afrontar el encuentro con un mínimo de efectivos para competir

El club agradece la disposición y comprensión de ACB, del rival, GBC, y del  resto de equipos y miembros de la organización para suspender un encuentro que supone alterar los planes del Circuito Movistar de pretemporada.

A las ya conocidas bajas  de  los últimos días  se suman la de Salva Arco, que se retiraba durante el partido ante Kirolbet Baskonia tras un mal gesto que le provocó una dolencia en la parte exterior de su tibia derecha, y la  salida de Gerun en el día de hoy debido a las ventanas FIBA.

Además,  tanto Cvetkovic como Christian Díaz acusan sobrecarga tras el esfuerzo del partido del viernes, agravado por la falta de rotaciones, una situación que desaconseja su participacioin en un segundo partido consecutivo.

Sulejmanovic, aunque se encuentra  disponible hoy, también viajará este domingo para diputar partidos con Bosnia.

Lucio Redivo y Henk Norel prosiguen la recuperación de sus problemas físicos (rodilla en el caso del holandés y aductores en el argentino) y Ricardo Úriz se encuentra en un período de reposo para superar una sobrecarga que arrastra durante los últimos días. Tampoco se encuentra disponible Alec Brown que se recupera de un esguince de tobillo sufrido en el amistoso de Sarria.

A falta de realizar pruebas médicas a Salva Arco,  y las sucesivas revisiones a los jugadores  que no viajaron a Tarragona,  la proximidad de la liga obliga a centrarse en la recuperación de las dolencias para que el Cafés Candelas afronte en las mejores condiciones la  competición oficial.

Desde el CB Breogán se quiere hacer especial mención a la compresión y disposición de ACB, clubs implicados, plataformas televisivas y patrocinadores, para encajar este cambio de planes al  que  nos hemos visto obligados.

En los próximos días se publicará información detallada de la evolución de los  jugadores lesionados.

Youtube

En cumprimento da Lei 34/2002, de Servizos da Sociedade da Información, lembrámoslle que este sitio web utiliza cookies co fin de mellorar os nosos servizos.

Aceptar Máis información