Leche Río, patrocinador oficial do CB Breogán

Compartir con

A empresa láctea confirma unha vez máis o seu compromiso co deporte, con Lugo e coa súa xente e dará nome ao Breogán na nova tempada

O Club Baloncesto Breogán e o Grupo Leche Río S.A. chegaron a un acordo mediante o cal o grupo lácteo convértese no patrocinador oficial do equipo e dá un paso máis no seu constante e forte respaldo ao deporte en Galicia e, en particular, ao Breogán, club ao que leva décadas apoiando intensamente, sendo un dos patrocinadores máis lonxevos do baloncesto español.

Tras diversas reunións celebradas entre as direccións do club e da empresa, acordouse que Leche Río siga apostando fortemente polo CB Breogán acudindo á Ampliación de Capital en curso, o que consolida a súa participación accionarial na sociedade, e apostando por un patrocinio que dará nome ao equipo: Leche Río Breogán.

Medrando con Cafés Candelas

Desde o club quérese manifestar o total agradecemento á empresa Cafés Candelas que cumpre así un grande periodo como patrocinador tras catro intensas tempadas, ciclo pactado xa ao inicio da pasada campaña, e que seguirá sendo unha das principais marcas patrocinadoras nesta nova etapa, o que axudará, sen dúbida, a repetir éxitos para o equipo como os conseguidos baixo o seu patrocinio: o ascenso a ACB e o título de Copa Princesa 2018, entre outros.

Leche Río, patrocinador oficial do CB Breogán

Leche Río, patrocinador oficial del CB Breogán

La empresa láctea confirma una vez más su gran compromiso con el deporte, Lugo y su gente, y dará nombre al Breogán en la nueva temporada.

El Club Baloncesto Breogán y el Grupo Leche Río S.A. han llegado a un acuerdo mediante el cual el grupo lácteo se convierte en el patrocinador oficial del equipo y da un paso más en su constante apoyo al deporte en Galicia y, en particular, al Breogán, club al que lleva décadas apoyando intensamente, siendo uno de los patrocinadores más longevos del baloncesto español.

Tras diversas reuniones celebradas entre las direcciones del club y de la empresa, se ha acordado que Leche Río siga apostando fuertemente por el CB Breogán acudiendo, por una parte, a la Ampliación de Capital en curso, lo que consolida su participación accionarial en la sociedad, y por otro lado apostando por un patrocinio que dará nombre al equipo: Leche Río Breogán.

Creciendo con Cafés Candelas

Asimismo desde el club se quiere manifestar el agradecimiento a la empresa Cafés Candelas que cumple así un ciclo como patrocinador tras cuatro intensas temporadas, habiendo pactado ya el cumplimiento de dicho ciclo al inicio de la pasada campaña, lo que no impide que seguirá siendo una de las principales marcas patrocinadoras en la nueva temporada, lo que ayudará, sin duda, a repetir éxitos para el equipo como los conseguidos bajo su patrocinio: el ascenso a ACB y el título de Copa Princesa 2018, entre otros.

Youtube

En cumprimento da Lei 34/2002, de Servizos da Sociedade da Información, lembrámoslle que este sitio web utiliza cookies co fin de mellorar os nosos servizos.

Aceptar Máis información