Comunicado do CB Breogán S.A.D.

Información sobre o estado dos trámites sobre o xogador Thomas Bropleh

O Club Baloncesto Breogán comunica que, en relación ao xogador Thomas Bropleh, a alta realizouse en tempo e prazo coa Federación Española de Baloncesto. Unha vez que a Federación recibiu a documentación, trasladouna ao CSD para solventar a concesión de visado. O CSD demandou información adicional que o xogador proporcionará nos vindeiros días. Unha vez que a xuicio do CSD subsanese é validese a documentación, e expedido o visado, a FEB outorgará a licencia ao ter sida esta solicitada con antelación ao peche do prazo de mercado.

Comunicado do CB Breogán S.A.D.

El Club Baloncesto Breogán comunica que en relación al alta del jugador Thomas Bropleh, ésta se gestionó en tiempo y plazo con la Federación Española de Baloncesto. Una vez que la Federación recibió  la documentación, y la validó, la trasladó al Consejo Superior de Deportes para solventar la concesión del Visado. El Consejo Superior de Deportes ha demandado información adicional que el jugador proporcionará en los próximos días. Una vez validada por el Consejo y expedido el visado, la Federación otorgará la licencia al haber sido esta solicitada con antelación al plazo de cierre del mercado.

Rechazar Aceptar Máis información